Strona główna » Samochody » Aktualności - samochody » Fiat 500 by Gucci i Natasha Poly - rusza kampania reklamowa

Fiat 500 by Gucci i Natasha Poly - rusza kampania reklamowa

Fiat 500 by Gucci i Natasha Poly
Dodano: 18. 05. 2011
Tagi: Reklama, Hatchback, Fiat, Fiat 500, Fiat 500 by Gucci, Natasha Poly

Fiat 500 co jakiś czas zaskakuje nas nową odsłoną. Ostatnio prezentowałysmy Fiata 500 by Gucci. Teraz Fiat i Gucci oficjalnie ogłosiły początek kampanii reklamowej 500 by Gucci, która od maja pojawi się w prasie codziennej i magazynach na całym świecie.

Bohaterką wymyślonej przez Fridę Giannini (Dyrektora Kreatywnego firmy Gucci) kampanii 500 by Gucci jest modelka Natasha Poly (z pochodzenia Rosjanka - Natalja Polewszczikowa). Zdjęcia zostały zrobione przez Merta Alasa i Marcusa Piggotta w Rzymie. Reklamy zostaną opublikowane w trakcie roku obchodów 150. rocznicy zjednoczenia Włoch i 90. urodzin firmy Gucci.

Fiat 500 by Gucci i Natasha Poly
Fiat 500 by Gucci i Natasha Poly
Fiat 500 by Gucci i Natasha Poly
Fiat 500 by Gucci i Natasha Poly
Fiat 500 by Gucci i Natasha Poly
Fiat 500 by Gucci i Natasha Poly
Fiat 500 by Gucci dostępny jest od 1 kwietnia do 30 czerwca, wyłącznie na zamówienie złożone za pośrednictwem strony www.500bygucci.com. Samochód ten będzie również prezentowany w ekskluzywnych miejscach metropolii, takich jak Paryż, Londyn i Tokio, po czym w lipcu zostanie wprowadzony do sprzedaży na rynki Europy. Pod koniec roku będzie dostępny w pozostałych regionach świata.
Na stronie www.500bygucci.com można znaleźć zakulisowe newsy, wyjątkowe informacje i zdjęcia kolekcji 500 by Gucci.

Autor: E. Domańska
Źródło: Fiat Auto Poland - informacja prasowa
1
Komentarze do:

Fiat 500 by Gucci i Natasha Poly - rusza kampania reklamowa

Dodaj komentarz

Nick:
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować tutaj »
Wpisz kod z obrazka:

Fiat 500 by Gucci i Natasha Poly - rusza kampania reklamowa

pluto // 15.02.2012 00.55

Główną projektantką i dyrektorką kreatywną Gucci jest Freda Giannini. To ona czuwała nad zaprojektowaniem tego modelu. Włoskie korzenie Fiata 500 zostały podkreślone poprzez kolorowy motyw biegnący wzdłuż karoserii. Fiat 500 Gucci dostępny jest w dwóch kolorach nadwozia: białym i czarnym. We wnętrzu auta znajduje się także czerwono-zielony motyw oraz logo Gucci: na pasach bezpieczeństwa, zagłówkach, dywanikach podłogowych, na drążku zmiany biegów. Pod maską Fiata 500 Gucci znajduje się jednostka benzynowa o pojemności 1.4 l i mocy 100 KM. Myślę, że amerykanie powoli przekonują się do tego stylu, klasy i elegancji jaki prezentuje Fiat.