Strona główna » Serwis główny » Aktualności » Mięso i Nissan - dobrana para?

Mięso i Nissan - dobrana para?

nissan
Dodano: 23. 06. 2014
Tagi: Reklama, Nissan

Reklama... jeśli chodzi o branżę motoryzacyjną najczęściej zwracamy na nią uwagę przy okazji Super Bowl kiedy producenci prężą muskuły i wzbijają się na wyżyny kreatywności lub kiedy ścieżka dźwiękowa wpada nam w ucho.

Tim Kent znany fotograf mający na swoim koncie współpracę z takimi markami jak Honda, Lexus czy Cadillac przygotował ciekawą propozycję dla marki Nissan. Jak mogłaby wyglądać kampania japońskiej marki? Krawiście, pojawiają się w niej jądra byka, frankfurterki i konina, które symbolizują trzy marki Lamborghini, Ferrari i Porsche.

nissan
nissan
nissan
Mięso padło ofiarą ostrego noża, na którym widnieje grawer Nissan GT-R Nismo. Europejczycy nie mają szans z myślą japońską?
Autor: K. Szreder
0
Komentarze do:

Mięso i Nissan - dobrana para?

Dodaj komentarz

Nick:
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować tutaj »
Wpisz kod z obrazka: