SELECT COUNT(t_dokumenty.id) AS ilosc, CAST(GROUP_CONCAT(t_tagi_cross_ref.tag_id) AS char) AS tagi, t_dokumenty.title, t_dokumenty.metatitle, t_dokumenty.title, t_dokumenty.url_prefix, t_dokumenty.title_seo, t_zajawki.zast_title , t_zajawki.ref_id FROM t_zajawki, t_dokumenty, t_tagi_cross_ref WHERE t_tagi_cross_ref.ref_src_id = 1 AND t_tagi_cross_ref.tag_id IN (1194,1780,3099,4289,4305,5043,5044) AND t_tagi_cross_ref.ref_id <> 2378 AND t_zajawki.ref_src_id = 1 AND t_zajawki.datastartu <= 1713629483 AND t_zajawki.ref_id = t_tagi_cross_ref.ref_id AND t_zajawki.kategoria_id IN (9) AND t_dokumenty.id = t_zajawki.ref_id GROUP BY t_dokumenty.id ORDER BY ilosc DESC, t_zajawki.datastartu DESC LIMIT 45
[157] MYSQL ERROR: 126 - Incorrect key file for table '/var/tmp/#sql_4d52_4.MYI'; try to repair it Kawasaki Z1000SX 2014 - oficjalne informacje
Strona główna » Motocykle » Aktualności - motocykle » Kawasaki Z1000SX 2014 - oficjalne informacje

Kawasaki Z1000SX 2014 - oficjalne informacje

2014 Kawasaki Z1000SX
Kawasaki oficjalnie zaprezentowało odświeżoną wersję sportowego turystyka Z1000SX. Producent skupił się praktycznych funkcjach oraz zaawansowanej technologii.

Jedną z głównych cech nowego Z1000SX są zintegrowane kufry boczne w kolorze motocykla, które dostępne w wyposażeniu standardowym. Każdy z kufrów ma pojemność 28 litrów, co pozwala na przechowanie w nich kasku integralnego.

2014 Kawasaki Z1000SX
2014 Kawasaki Z1000SX
2014 Kawasaki Z1000SX
W najszerym punkcie maszyny wraz z kuframi nie przekracza ona 925mm. Dzięki nowoczesnemu systemowi mocowania kufry łatwo się montuje lub demontuje, a dodatkowym atutem jest system jednego kluczyka obsługującego wszystkie zamki motocykla.
Kolejną nowinką jest  zastosowanie kontroli trakcji KTRC (Kawasaki Traction Control) znanej z flagowego ZX-10R z trzema trybami pracy: jazda sportowa, jazda na śliskiej nawierzchni oraz jazda z pasażerem. Ponadto zastosowanie ograniczenia mocy pozwala osiągnąć 7 ustawień trybów jazdy.


2014 Kawasaki Z1000SX
2014 Kawasaki Z1000SX
2014 Kawasaki Z1000SX


2014 Kawasaki Z1000SX
2014 Kawasaki Z1000SX
2014 Kawasaki Z1000SX

Zawieszenie w nowym Kawasaki Z1000SX jest w pełni regulowane, średnica goleni przedniego widelca wynosi 41mm. Nowe przednie zaciski zamontowane radialnie dostarcza firma Tokico, a skuteczność hamowania wersji wyposażonej w ABS porównywalna jest z maszynami z segmentu „Supersport”.

Tylne zawieszenie wyposażone jest w łatwo dostępną regulację pracy amortyzatora. Pozwala to na szybkie i sprawne dostosowanie twardości zawieszenia do charakterystyki jazdy z bagażem oraz pasażerem.

2014 Kawasaki Z1000SX
2014 Kawasaki Z1000SX
2014 Kawasaki Z1000SX
Yasushi Kawakami, Dyrektor Zarządzający Kawasaki Motors Europe, wyraził swoje uznanie dla najświeższej wersji Kawasaki Z1000SX: „Swoją wszechstronnością nowy Z1000SX zjednał sobie fanów zarówno motocykli sportowych jak i turystycznych. Jestem przekonany, że szeroki wachlarz ulepszeń przygotowanych na nadchodzący sezon umocni pozycję tego modelu w segmencie sports/touring.”

2014 Kawasaki Z1000SX
2014 Kawasaki Z1000SX
2014 Kawasaki Z1000SX





Autor: E. Domańska
Źródło: lerepairedesmotards.com, kawasaki
0
Komentarze do:

Kawasaki Z1000SX 2014 - oficjalne informacje

Dodaj komentarz

Nick:
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować tutaj »
Wpisz kod z obrazka: